Toorsda ^^

Alltid då jag försöker vara seriös på bild, så slutar det ändå med att jag är helt jävla
oseriös. Jag kan inte va seriös på bild XD Undrar hur det blir imorgon då jag ska
och ta studentkorten.. Haha :D Bara jag tänker "VA SERIÖS!" så kanske det går?
Kanske jag börjar skratta då också så får vi ännu fulare bilder, haha..
Nejmen så länge jag får le och inte skratta så jag visar tänderna så ska det nog gå bra ^.^
(Jag ser så ful ut då jag gör det och jag vill inte ha ett fult studentkort xD)
Men men, det är imorgon så har tid att öva mig att se "fin" ut på kort, haha..
Idag så står det jobb, solariet, locka löshåret och färga den extremt fula utväxten på shemat.
Är dessutom fett sur på syrran som lånade mitt löshår en dag och tappat bort en del av det.
Så det är inte direkt så roligt då man spenderat ~120€ på det.. >.>
Men men. Vi ses iallafall senare, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Fotoemilia

Sv: Me min kompaktkamero, Canon Powershot S90 :)

2011-05-19 @ 10:00:59
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0