studentpresenter? ~


Gjorde en liten lista på vad jag vill ha tills jag blir student, haha.
Mamma har frågat mig 100 gånger men jag har inte direkt haft något svar på frågan,
men nu har jag funderat en hel del och kommit fram till några svar! ;)

Ett knallrött löshårsset från Rapunzelofsweden, röd hårfärg, donationer till min resekassa
(så jag kan åka till London eller något soligt och varmt ställe ^.^) och klädkassa ;),
smycken som är silvriga och olika slags piercingar (till läppen/naveln/öronen).
(I läppen har jag 1.2mm x 8/9mm om ni känner för att ge en stav, om ni känner för att
köpa en ring så är det 1,2mm x 10mm, i naveln har jag 1.6mm och
längen på det vete fan, haha :D och i öronen är det ju helt vanliga öghängen? haha :D)
Och självklart en bärbar dator, mycket gjärna en Mac book pro (eller någon annan från Mac)

Men självklart blir jag glad om ni bara kommer och hälsar på mig efter jag tagit studenten!
Kommer ju att bjuda på massa gott! Mat, tårta, dricka och allt vad jag hittar på ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0