sjuk :(

Hallå! Blev inget jobb för mig idag.. Har inte sovt så bra inatt heller pga min förkylning :/
Så stannade hemma. Inte så bra heller att jobba på en grill då man är förskyld.
Så får se om jag åker i jobb imorgon eller om jag vilar upp mig så jag blir helt frisk.
Om ni vill veta vad jag har för fel så kan jag säga att jag snorar, hostar upp slem,
är hes, har ont i halsen, ont i näsan och känner mig svag. Så ingen enkel förkylning :<
Har iallafall kollat på Alla älskar Raymond och på Rachel Ray på tv sen jag vakna,
eller rättare sagt inte orkade försöka somna om för det va omöjligt..
Nu tänkte jag spela lite the sims och dricka en hel massa te! Hörs sen, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0