Regn :l

Halå halå! Kom hem för typ 1½ timme sedan. Då jag kom hem va syrran här ^^
Så då käka jag "pizza snurror" som mamma hade gjort, läste någon essä som syrran skrivit
och sen fixa jag ihop en födelsedags tårta till farsan. Får se hur den smakar.. Haha :D
Ska på sånglektion om ungefär en timme. Sen då jag kommer hem blir det att åka och
äta middag med farsan, fundera på att åka till Logen och äta nåt gött :3 Typ.. Oxfilé..
Eller lax.. Mumsi mumsi :D Ska bli trevligt! Och gott för den delen.. Haha :3
Synd bara att det ska va så dåligt väder.. Regnar och har sig.. Har gjort det hela dagen..
Förutom några små uppehåll. Får hoppas det klarnar upp iallafall :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0