Rain ♥

Två bilder på mig all dressed upp för snart 3 veckor sedan ^^
Gillar verkligen västen. Inte alls min stil egentligen men jag gillar den ändå :3
Annars va jag ute och fotograferade nyss. I regnet. Så jävla härligt!
Ända problemet var att hålla i paraplyet eller att få det att skydda utan att man håller i det.
Det är verkligen en konst i sig och måste erkänna, dåligt ljus + skakig på hand = suddiga bilder.
Fick dock några bra bilder som jag kanske visar imorgon. Eller någon annan dag.
Och med detta smygonödiga inlägg säger jag godnatt, puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tänkt o far ut o fotografer i regne. Men va fö lat, haha :D

2011-05-17 @ 22:36:37
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0