Oseriösa lilla Jonna ^.^

Ehehehehehe ^.^ Alltid lika kul med oseriösa bilder. Och nej tungpiercingen är photoshoppad.
Hoppas dock på att få en gjord.. Kanske.. Till hösen? Nej jag vet inte. Men varför inte?
Men men.. Kom hem för typ en kvart sedan. Har varit på musikteori, provet gick skit.
Jag blandar mellan alla stilar och den enda kompositören som dök upp i mitt huvud va
Beethoven.. Duktigt där Jonna.. Så ja vi får se vad det där blir till, haha XD
Nu tänkte jag kolla på Pirates of the caribbean The curse of the black pearl.
Ska ju se den nya på bio på fredag om allt går som planerat! YAY :D
Så jag måste ju bli ännu mer taggad nu då ;) Kanske kollar 1an & 2an idag..
Och 3an imorgon? Film-maraton med mig själv ftw <3 Skulle dock va mysigt om en viss
person satt och kollade med mig.. Men får nöja mig med att dagdrömma om det ^^
Haha! Men men, pusspuss så ses vi sen! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0