Lista ^^


SKULLE DU HELST:
1. Pierca tungan eller läppen? Tungan, eftersom jag redan har en i läppen
2. Vara seriös eller oseriös? Seriös
3. Dricka grön eller röd mjölk? Grön
4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna
SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon nu? M
2. Har du skolkat? En lektion typ? haha
3. Varmt eller kallt? varmt!
4. Soligt eller regn? Soligt (dock älskar jag regn också)
5. Fanta eller cola? Fanta lätt <3
6. Är du nyttig av dig? Jag försöker att bättra mig..
OM MIG:
1. Vad heter du? Jonna
2. Hur svarar du i telefon? Hej eller Jonna xD
3. Syskon? En storasyster
4. Hur många barn vill du ha? 2 ^^
5. Vill du gifta dig? Ja
6. Favorit tid på dagen? Dagen och sommar kvällar
7. Humör just nu? Inte det bästa
8. Sugen på just nu? Ingenting
9. Vilket shampoo använder du? Sunsilk
10. Hur gammal är du? 18 år
11. Hur lång är du? 155 ^^
12. Är dina föräldrar skilda? Nej
13. Vilken är din riktiga hårfärg? Mörkblont typ
14. Vad väger du? 48~50.. nåt sånt ^^
15. Har du någon sjukdom? Nej
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Pussat någon? Nej
2. Sjungit? Ja, gör typ alltid det..
3. Blivit kramad? Nej
4. Känt dig fånig? Nej
5. Saknat någon? Ja
6. Dansat galet? Nej
7. Klippt håret? Nä
8. Gråtit? Ja, till en film ^^
GREJER:
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nej
2. Har du en hund? Nej, 2 katter ^^
3. Sover du helst ensam eller med någon? Med någon
4. Tror du på spöken? M
5. Är du mörkrädd? mm ^^
6. Vad vill du ha just nu? Så sjukt mycket.
VAD:
1. Åt du senast? Frosting till cupcakes ^^
2. Drack du senast? Te
3. Har du på fötterna? Strumpor xD
4. Lyssnar du på just nu? Dead by april - Trapped
5. Gillar du mest hos dig själv? Mina ögon..

Kommentarer
Postat av: Emelie - Frisör & vardag

sv: Nej faktiskt inte ^-^ Gjorde ondare att ta ut dom



Haha dendär listan gjorde jag också :D Roligt att läsa !

2011-05-15 @ 20:32:22
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: Emelie - Frisör & vardag

sv: Jag gjorde det för att två av dom blev infekterade.Den ena åkte ut av sig själv och den andra fick vi göra ett kirurgiskt ingrepp på för att plocka ut den /: Ville inte få hjärnhinneinflamation direkt ^-^

2011-05-15 @ 23:22:55
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0