*längtar*

Blablablaa o.o Har försökt fixa mormors dator nu men lyckades inte så bra tror jag.
Tror att felet är skärmen, den "byter" färg (den blir mörkare och ljusare hela tiden)
och då jag skulle testa spela något så blev hela skärmen svart och det stod något i stil med
att skärmen har slutat fungerat och nåt sånt? Konstigt.. Så tror jag ber henne att lägga in
den till någon som verkligen kan saker om datorer istället ;p haha.

Annars så beställde jag resa till Sverige igår <3 Blir bara några dagar dock.. Åker den
17 Juni på morgonen, kommer tillbaka den 19 Juni på kvällen ;p Den 18 Juni ska vi
(jag, pappa, syster och hennes fästman) på min kusin Cecilias bröllop! Mysigt :)
Så på dagen den 18 så blir det att försöka shoppa lite! Hehe ;)
Bland annat besöka Shock i stockholm och lite sånt trevligt :D LÄNGTAR! <3
Det händer så mycket roligt i Juni så jag längtar ihjäl mig här typ xD Men det är bara en
månad kvar tills det är Juni! 4 Veckor. 28 dagar. 672 timmar. 40320 minuter. 2419200 sekunder.
Det kommer gå så sjukt långsamt bara för att jag längtar så mycket :/

Kommentarer
Postat av: Johanna

Na tårde liknand fäil ha männ fujitsu siemens laptop haft å, elå har. Men ja ha itt orka jier na åt fast e siekert ha vuri uvi e år :P ha hyört att täiji mytchy får hede fäile..

2011-05-02 @ 17:11:13
URL: http://rakastanpikkumy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0