Grejsat påå ^^

Åh vilket väder det har varit idag! 30 grader i solen! Så sjukt härligt :)
Har dock inte haft tid att va ute så länge, va ute kanske ½timme då jag tog en paus från allt
jag gjort.. Har kollat efter hotell då vi åker till Sverige, har skrivit på uppsatsen
som fortfarande inte är bra (jag har ingen jävla aning vad jag ska skriva! -.-)
och så har jag fixat på mina shorts lite :O så det har tagit hela dagen och kvällen..
Och nu är det inte lika varmt längre och det är mest skugga överallt :(
Men jag ska iallafall skutta ut en liten stund och sen kolla på The Mentalist! <3
Vi ses senare, pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Så himla fin bild!

2011-05-10 @ 21:02:18
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0