Grattis pappa ^-^

Pappa fyller som sagt år idag så grattis till honom! :D

God morgon! Vaknade för en timme sedan, men låg en halvtimme i sängen och halvsov
innan jag orkade stiga upp xD Va så varmt och skönt under täcket ^.^
Ska snart börja fixa mig klart inför jobbet, kan hända att det är sista dagen i jobb idag..
Lite småtråkigt för jag tyckte verkligen det va kul att va där :(
Så jag har ingen aning vad jag ska göra över sommaren. Ska antagligen söka till VMP
och sen typ bara hoppas på att jag får något jobb jag gillar. Annars blir det väl bara att
chilla hela sommaren, hehe ;) Blir säkert lite tråkigt men skönt är det iallafall ^.^ haha.
Men nu -> fixa mig klart inför dagens jobb! Vi ses senare, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0