Går världen under idag..? o;

God morgon ^.^ Vakna nyss, är fortfarande trött ;o Men det va skönt att sova så här länge.
Så idag är det lördag, 21 Maj, dagen då världen ska gå under ;o Får se om det händer då..
Hoppas verkligen inte för jag vill ju göra så mycket än! Några exempel; mera tatueringar,
mera piercingar, studera vidare, skaffa jobb som det jag utbildar mig till senare,
skaffa familj, resa jorden runt, åka till alla möjliga nöjesparker i hela världen <3 och mycket mer!
Så får hoppas att inte världen går under idag.. :] Fast ska jag va ärlig, jag tror inte den gör den.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha nej nej vi had redan märkt ov a om världen had ga undi =)

e sku ha börja i Nya Zealand, dvs första lande vars tidszon når kl. 18.00, o täij fick a bara lite dimmigt i huvudstaden. Had världen ga undi had hälften vuri bort räij ^^

2011-05-21 @ 11:03:49
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0