Friday ! :3

Tjenare ! :) Vaknade klockan 7 idag.. Men somna om och vaknade 3 minuter innan
väckaren ringde.. Haha :p Så satt i nästan 20 minuter och fixa sminket innan jag blev nöjd.
Så nu sitter jag här och äter pannkaka till frukost och ska snart dra till jobbet.
Efter jobbet så blir det att hämta syrran, åka med två böcker till skolan och sen hämta
slutresultaten! :D Efter det blir det att åka hem och fixa sig klart inför fotograferingen!
Klockan 4 ska jag ju och ta studentkorten ;) Sen efter det blir det bio om filmen går då!
Men den borde ju gå om den bara varit på bio 2 dagar? Så hoppas! yay ^.^
Men nu ska jag fixa mig klart, vi ses senare! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0