fml :(

God morgon. Skulle hellre vilja säga god natt men.. Inatt har jag verkligen sovit dåligt.
Har inte sovit så dåligt sedan, ja länge sen! Som ni kanske ser på bilderna är jag helt död.
Jag är som en vandrande zombie idag :( Skälet varför jag sovit dåligt är att jag håller på att
bli sjuk. Jag har haft så jävla varmt och helt plötsligt började jag frysa.
Sen höll det på så hela natten, vaknade kanske varje halvtimme och ibland oftare :(
Dessutom rann det snor hur mycket jag än snöt mig och jag kunde knappt andas >.>
Fy fan.. Jag hatar att bli sjuk mer än att vara sjuk.. Är man sjuk får man iallafall ligga i
sängen och sova hela dagen, men då man håller på att bli sjuk måste man göra allt man inte
egentligen orkar :( Så på dagens lista står det: Jobb, musikteori och solarium.
Vi hörs och syns! pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0