Double sunset ~

God morgon. Har varit vaken i lite över en timme nu. Vaknade ur en av de coolaste drömmar
jag haft, den va så sjukt konstig XD Men rolig va den, spännande ^.^ Jag älskar att drömma.
Så länge det inte är mardrömmar vill säga XD Men men.. Bilden ovanför tog jag igår.
Solen såg ut att va "dubbel" vilket ja tyckte va rätt häftigt. Haha XD
Hade i linserna då jag fotograferade igår, mycket lättare än glasögonen kan jag ju säga ;)
Har i linserna nu också så jag ska vänja mig med dem! Vem vet, kanske jag börjar använda
linser varje dag igen? Jag föredrar dem faktiskt över glasögonen men dem är ju så jobbiga
att pilla i och ur.. Men den vanan kommer väl snart igen misstänker jag :3
Men eh.. Ja.. Ska äta upp min frukost nu och sen dra iväg på jobb! Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0