Vill itt .

Uch å blä. Har ont i magen som fan och trött är jag fast jag sovit nästan 11 timmar.
Är snorig och utan ork. Jag har inte tid att bli sjuk, absolut inte >.<
På onsdag är det ett av de viktigaste proven jag har i gymnasiet så jag kan inte bli sjuk.
Och idag ska jag tillbringa min "dyrbara" tid med att läsa till det provet. Eller räkna.
Men jag skulle verkligen inte orka. Har ingen lust att göra något alls då jag mår så här dåligt.
Så istället för att börja läsa nu, så ska jag sitta och stirra framåt i en timme eller två.
Hoppas ni har en fin söndag <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Haft en bra helg hittils? =)

2011-03-20 @ 16:23:25
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0