Paiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij ~

(Bild lånad från google) Har bakat blåbärspaj idag, eller jag väntar på att den ska bli klar!
Blev sjukt snål på det helt plötsligt så va bara tvungen att baka xD haha.
Annars gick hygienpasset bra, fick 40/40 poäng så lite stolt är man ju ;) Bara att vänta på att det
ska ploppa ner i postlådan då ! :) Men annars så fick jag typ inget gjort som jag skulle ha gjort idag.
Bildkonst läraren hade åkt hem då jag kom, så det va lite tragiskt. Studiehandledaren hade inte tid,
så jag ska prata med honom efter studentskrivningen imorgon. Fick bara lämna in maol och räknaren.
Å nu så tänker jag göra absolut ingenting. Förutom äta paj då, hehe ;) Vi ses senare! Puspuss <3

Kommentarer
Postat av: mamm

Jätteduktigt med hygienpasset, full pått!

2011-03-22 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0