nightmares >.>

God morgon! Har sjovit sjukt dåligt inatt.. Drömde en riktigt otäck marddröm >.<
Tog kanske mig en timma att somna om, va så rädd för alla ljud runt om mig, haha xD
Men annars så idag händer det inget speciellt egentligen. Ska på massage klockan 3
sen har jag sånglektion halv 6 och det är typ det ända som händer idag.
Tänkte åka och prata med studiehandledaren idag men då ja sov så dåligt orka jag inte.
Dessutom är ja lite osäker på skolorna jag ska söka till än.. Men jag tror faktiskt jag vet
vart jag ska söka som första plats! :) framsteg! Men nu ska jag äta en macka och chilla.
Vi ses senare, pusspuss <3
( Och bara sådär vid sidan om, fy fan vad jag saknar min älskade Tusinusi =( <3)

Kommentarer
Postat av: Johanna

själv har man tagit sig en heldagsfunderare och nu har ja...7 alternativ :D (me soo proud)

2011-03-29 @ 12:38:14
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0