Neon ~

Blev kär i dessa shorts. BOOM sa det och jag föll ;) Skulle mer än gärna ha dessa!
Jag misstänker att de är vanliga jeansshorts som är färgade. Kanske ska prova på att fixa egna?
Köpa ett ljust jeansshorts och färga dem nån cool färg. Rosa, gröna, baby blå? Coolt! :)

Annars så gick väl engelska provet helt okej. Då jag börja läsa va jag så okoncentrerad så jag
fatta ingenting. Fick läsa igenom samma text 2 gånger för att ens fatta lite av vad den handla om xD
Men sen fick jag upp koncentrationen och hjärnan vakna till liv och då bara flöda det på ;) haha.
Får bara vänta och se nu då vad läraren tycker innan provet skickas till sensorerna!
Jag hoppas iallafall på det bästa =) Skulle inte alls sitta fel med ett L eller E.. ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0