Mycket att göra ~

God morgon! Är vaken nästan lika tidigt idag som igår :) 11;45 så ska ja va i skolan,
vi som skriver biologi i studenten får komma och prata lite med Marianne, få lite tips och sånt.
Jag har inte något bättre för mig så det är lika bra man åker dit då :) Halv 4 så börjar hygienkursen,
tänkte skriva hygienpasset så :3 Tänkte skriva serveringspasset också (alkohol grejset) men den går i april.
Och sen ikväll klockan 8 är det piloxing, får se om jag åker på det nåt. Lite smygjobbigt att åka till centrum
3 gånger på en dag. Det är ungefär 60km extra körande så det känns lite onödigt ;p
Dessutom måste jag ju läsa på biologi, så egentligen har jag väl inte så mycket tid heller..
Men vi får se! Nu ska jag iallafall äta klart min yoghurt *som vanligt*. Vi hörs senare ! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0