Muffins.

Är sugen på muffins (eller cupcakes).. Men får nöja mig med en yoghurt :p haha.
Hade en konstig dröm igen inatt. Om en person jag saknar, vilket inte känns så bra.
Det är underbart i drömmen, men så fort man vaknar och vet att det bara är en dröm,
så är det inte alls lika roligt längre. Det får mig att vilja sluta drömma.. Så jobbigt är det.
Men nu ska vi inte va negativa! :) Idag har jag på schemat: Biologiläsning, affären, sånglektion
och att möta mamma på affären, om jag hinner.. Sen om jag hinner ska jag spela lite också :3
Men nu tänkte jag iallafall börja med att sminka mig så jag har det ur världen!
Vi ses senare! Ha det bäst så länge! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0