Messed up ~

God morgon! :3 Idag är det då tisdag, vilket betyder att imorgon är det onsdag.
På tisdagar händer det inte så jätte mycket. Typ sånglektion och hygienpasset..
Men idag så ska jag även läsa det sista inför studentskrivningen i biologi imorgon.
Jag är verkligen inte taggad. Känns som att jag inte kan någonting hur mycket jag än läst.
Och att jag varenda natt har drömt någonting konstigt där alltid en person jag inte vill ska
vara med, absolut är med. Det leder till att hela dagen tänker jag på det här = okoncentrerad.
Och är jag okoncentrerad imorgon, ja då kan vi säga hej till ett dåligt vitsord i biologi..
Men vi får hoppas på det bästa. Nu ska jag äta någon slags frukost och ta tag i läsandet.

Btw. naglarna så gjorde jag i lördags. Dem är grå-sliver-guld glittriga med silver sträck över.
Dem ser mycket bättre ut i verkligheten för då syns de silvriga sträcken mycket mer :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0