Måndag ~

God morgon! :3 Har fortfarande as ont i nacken från i lördags.. Men ska ju snart på massage.
Klockan 14:30 har jag tid :) ska bli mycket skönt, även om det antagligen kommer göra as ont.
Efter massagen så ska jag hem igen och då blir det att läsa på biologi. Har massa anteckningar och skit
som skall läsas. Studentprovet i biologi är ju på onsdag så det börjar bli lite tid kvar.
Men jag tror det skall gå bra :) Biologi är ändå lite så att man kan flumma om man inte vet svaret.
Det ända som oroar mig lite är hur man skall hinna svara på 8 essäfrågor.. Och om det kommer något
av det jag kan bäst.. Men vi får hoppas på det bästa helt enkelt! :) Har ju 2 dagar att läsa än så.
Nu ska jag iallafall äta frukost. Vi ses senare, ha det bäst så länge! Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0