Lovely friday ♥

Tjenna! Vaknade för en timme sedan och kunde inte somna om :( Så då en halvtimme senare,
efter många försök att somna om, steg jag upp ur sängen (som va extra skön, nybäddad).
Lade på lite makeup och sen traska jag ner för trappan med en stor IKEA-kasse med kläder
och sängkläder som ska tvättas. Kastade in det i tvättstugan och sen gick jag och drack ett glas mjölk.
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 3, för då ska jag på massage <3 Ljuvligt!
Är så styv i nacken/axlarna så det ska bli mycket mycket trevligt att få dem masserade.
Visst är det intressant att läsa om mitt liv..? :)
Nu ska jag iallafall nörda lite och sen ta tag i biologi igen. Imorgon blir det en paus från läsandet.
En välförtjänt paus också. Tycker jag iallafall ;) Hehe.. Men vi ses senare, pusspuss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0