Gullegrisin <3

(Har ni sett nåt sötare? <3 Han har egentligen vita tassar, men han har gått i nåt sot? Aww)

God morgon annars. Är sjukt trött. Förstår inte hur jag kan va så här trött fast jag sovit 10 timmar.
Det är en gåta för sig.. Drömde iallafall något helt konstigt. Några detaljer; Skog, vandring,
vargar, fylla, konsert, mycket folk och piercing. Väldigt konstigt? Mycket konsgit :p haha.
Vet inte vart jag får alla mina drömmar ifrån. Drömmer aldrig något "normalt" utan alltid,
om det inte är en mardröm, drömmer jag något helt konstigt. Rätt kul faktiskt ;3 haha.
Men men. På mitt schema idag står det : Biologiläsning och att nörda maple, haha.
Tror jag ska börja med att läsa klart en biologi bok. Sen ta en paus och spela. Sen läsa igen.
Låter som en bra plan i mina öron iallafall! :) Vi ses senare, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0