fml.

Tjena. Inatt va det en såndär natt då jag inte alls kunnat sova. Jag har haft ont i magen,
jag har vaknat hundra gånger, jag drömde en mardröm och hela min kropp gjorde ont.
Till på det så snora jag som fan >.> Känns verkligen inte bra det här.
Men iallafall, då jag vakna sa ja att mamma skulle fixa gröt till mig, lol.
Så medans ja käka det så läste jag lite teori i matte och sen räkna jag några uppgifter.
Fick så jävla nog av allt så jag satte mig här istället. Sitter och funderar på om jag ska
åka på musik ikväll eller inte. Jag mår så jävla skit så kanske bäst att inte åka :/
Det är typ den enda gången alla är där så jag borde verkligen åka men ska jag sitta där då
och må dåligt som fan och låtsas som att allt är frid och fröjd? Kanske, kanske inte.. Får se..

Annars så är bilden från förra påsken ^^ Längtar faktiskt lite tills det. Måla ägg är kul XD haha.
Mina jätte fina ägg och sen Andrés jätte fina ägg uppe till vänster :D haha! ^.^

Kommentarer
Postat av: Daniela

SV:

hihi aaweeenn :) <3

2011-03-21 @ 13:48:18
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0