Chillar <3

God morgon! :) Idag så är det chill som gäller för hela slanten! Ska hänga med Daniela idag,
vet dock inte när jag ska åka dit än. Hon åkte inte till skolan idag så det blev ändrade planer :o
Så väntar med spänning på att hon ska smsa ;) haha. Men ska iallafall in till centrum ändå.
Ska söka jobb igen eftersom jag inte fick något förra gången jag va å fråga, i typ december?
Minns inte riktigt. Men det skadar inte att åka och fråga igen till några ställen :)
Förutom allt det där ska jag göra ingenting. Kanske, kaanske, åker jag till Logen ikväll på buffé.
Dem har Amerikansk buffé, gött. Så ja åker antagligen dit en sväng om jag orkar ;p haha.
Men nu ska jag äta frukost, borsta tänderna och lite sånt och sen åka till centrum!
Vi hörs då vi hörs, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0