Blaööurgh ?

Hej! Vakna för ungefär 20 minuter sedan. Låg och läste tills klockan va typ halv 2 xD
Hittills är första boken av mardrömmar riktigt bra :3 Säger jag som älskar alla Stephen King böcker.
Idag så vet jag inte vad som händer riktigt. Typ ingenting. Då jag vakna hade jag sjukt ont i huvudet.
Och nacken känns som att den ska gå sönder typ.. Får hoppas det går över snart >.>
Ikväll kanske jag ska träffa Jeanette så skulle va taskigt om ja hade ont i huvudet då..
Är dessutom snorig än.. Fett jobbigt -.- Jag vill va frisk. (och ja det blev mycket gnäll här nu xD)
Men nu ska jag äta nån slags frukost.. Sen ska jag göra ingenting en stund :p Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: ja :D! e je så härlit o hur an har sina karaktärer t interager me kvarar, nästan så man sku kon tro e je 6 stycken ov an ;)

2011-03-26 @ 15:18:21
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0