3.3-11 ~

God morgon! :) Vakna av att morsan smsa för en timme sedan... Typiskt! :p
Så nu har jag iallafall duschat, gjort min makeup och ätit/äter en yoghurt.
Är fortfarande ovetande om vasa-resan idag. Har inte hört något från Daniela än ;O
Men jag sa att hon skulle smsa som vi inte skulle åka.. Så kanske därför jag inte fått nåt sms?
Eller så sover hon än.. Haha =D Men. Har jag inte hört något inom en halvtimma så smsar jag ;)
Jag hatar verkligen att vara ovetande.. Det är en av de hemskaste känslorna jag vet!
Vet inte varför, kanske bara för att jag älskar att ha koll på vad som händer :p haha.

Uppdatering : Vasa-resam blir av så åker till Vasa nu! :3 Vi hörs då jag kommer hem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0