*trött*

Sa jag att jag fick (eller snarare köpte) min favorit pizza igår som jag längtat efter sedan i
söndags? ^_^ Det är alltså en stark mexicansk sås, ost, pepperonikorv, ananas och
jalapenos på den <3 Stark och god som tusan! Riktigt riktigt god menar jag då ;p haha.

Annars så vaknade jag nyss med värsta huvudvärken.. Gör så sjukt ont :((
Är helt slut i hela kroppen också.. Precis som att jag skulle va sjuk men inte är det?
Konstigt.. Men ja ja.. Idag är det på min "to do list" bara att packa inför Sverige resan.
Åker ju till båten inatt runt 4 tiden och båten åker runt 9 om jag inte minns fel.
Kommer hem på söndags natten och har ingen aning om när jag hinner uppdatera bloggen..
Om jag hinner uppdatera bloggen alls under helgen :O Vi får se!
Jag vill iallafall ha massa frågor tills frågestuden! annars så skiter jag i den och svarar
till era bloggar bara.. Men det är ju inte alls lika kul.. :( Så fråga på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0