Stars ~

Oredigerad < > Redigerad
Så vilken är finare? ;) Jag tycker självklart den redigerade.. Färgerna syns bättre på den.
Även om den oredigerade ser varmare ut och mer mysig så tycker jag bättre om den "kalla"
färgen med mera kontrast på den redigerade bilden. Vilken tycker ni är finare? ^.^

Så ska jag se ut ikväll tänkte jag annars. En svart topp, en blå skjorta med stjärnor på och jeans.
Vet inte riktigt om jag ska ha de jeans jag har på mig nu eller om jag ska byta till några andra..
Ska fundera på saken lite, haha. Tror iallafall att jag ska ha skjortan knäppt och ha den
innan för byxorna för en mer stilren look.. Kanske lägga till något snyggt bälte.
Fan vad jag skulle vilja ha ett par snygga chinos! De skulle passa så bra till den här outfiten..
Men alla chinos jag provar så ser inte alls bra ut på mig.. Jag är väl för kort :( Buhuu..
Men jaja, ska rota igenom klädskåpet nu och hoppas på att hitta ett par snygga jeans.
Sen så blir det fest så småningom! :) Ses imorgon! Ha det underbart <3

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

bra redigerat.



trevlig midsommardag!

2011-06-25 @ 16:49:53
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: theresebjörkman, :)

förlåt för sent svar, men har sommarjobbat och sånt..

hur är det?:)

2011-06-26 @ 11:43:10
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0