Relief ~

And I know your thinking the worst
And it's in those eyes at first
It's neither good or bad
So please show me your thoughts
So please show me what i'm meant to believe
-

God morgon ^.^ Vaknade lite tidigare idag och inte sov 14 timmar igen, haha! ;p
Kunde inte alls somna inatt, tror jag låg vaken i sängen tills halv 3.. Och jag lade mig i sängen typ 1..
Eller kanske halv 2.. Men ändå, det är fortfarande en timme utan att kunna sova.
Så sov typ 8 timmar inatt. Räcker väl bra till XD haha. Men men.. Idag tror jag inte det händer något
speciellt alls.. Vädret är skit så ute kan man inte va heller om man inte vill frysa och dö av myggbett.
Vart försvann solen och värmen? För någon vecka sedan va det ju +30°C i solen?!
Så vill jag ha det igen. Gärna nu direkt, om inte tills helgen! *snälla snälla snälla* ;p

Kommentarer
Postat av: Fish Petra

Kul att di klickade in dig på min blogg!

Jag har aldrig testat röran med räkor i, men bara du sätter stopp för din fantasi ;)



Jag skulle satsa på en egengjort skagenröra om du fundrar på att ha med något till midsommarbordet istället för sill.



Ta bort vitlöken och tillsätt grillkrydda istället och massvis med räkor ;)

2011-06-23 @ 12:40:27
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0