Inget internet :((

Tjena! Har inget internet hemma just nu i typ 3 dagar. Så sitter på mammas jobb nu.
Tur man har en bärbar dator så man kan låna det trådlösa internetet som finns här, hehe.
Har iallafall ringt till biblioteket och förlängt lånetiden på en bok som jag inte hunnit läsa ut än.
The shining av Stephen King. Men läser den på svenska för den fanns inte på engelska i
biblioteket :(( Så på svenska heter den Varsel. Den är faktiskt riktigt bra!
Fast det förvånar mig inte.. Stephen King gör mig aldrig besviken. Så har läst typ 150 sidor
i den idag. Blir säkert att fortsätta läsa i morgon. Så sjukt tråkigt att va hemma och göra ingenting.
Hm hm.. Men nu ska jag äta någonting tror jag. Om mamma vill fixa något åt mig vill säga, hehe.
Vi hörs då vi hörs! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0