Helsinki ^.^

Halååja :p Vaknade nyss, har sovit som en stock, haha ;p
Igår så va jag ju i Helsingfors heela dagen. Startade hemifrån 6 på morgonen.
Runt 12 va vi framme på Arcada och då va det bara att vänta tills halv 1 då urvalsprovet började.
Först hade vi ett textprov, sedan en grupp diskussion och sedan en enskild intervju.
Tror faktiskt det gick riktigt bra så jag hoppas på det bästa ^.^ Men efter allt det där så åkte
mamma, jag och några bekanta in till stan och åt på en kinesisk restaurang <3
Sedan gick vi runt i några affärer.. Köpte bara två baslinnen från Monki, ett svart och ett vitt.
Sparar ju pengarna tills nästa helg (17.6) då jag skall till Sverige ;) Teehee!
Sen efter den lilla shoppingen så började vi bege oss hemåt och klockan 00.20 va vi hemma ^^
Så det va en tung men rolig och speciell dag :] I love Helsinki <3
Men men, nu ska jag äta frukost.. Vi hörs senare! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va va du på fö inträdesprov? Alltså viken linjo? Kanski du ha sagt e, men minns itt, haha :p

2011-06-07 @ 22:43:20
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0