Eyeliner funderingar xD

God morgon :) Vaknade klockan 12 idag, va skönt att få sova ut ^_^
Har iallafall hunnit duscha, fixa min makeup och ja inte så mycket mer än, haha.
Gjorde en silver-grå sotning och med en eyeliner med vinge som makeup för dagen/kvällen.
Måste säga att jag hatar att göra eyeliner med flytande eyeliner.. Så istället använder jag
mig av en sminkpensel som jag doppar i den flytande eyelinern istället, haha.
Hatar den där "borsten" som kommer med i den flytande eyelinern.. Usch!
Skulle annars behöva testa en cake-eyeliner.. Och skaffa en pensel som är en eyeliner-pensel
och inte använda mig av en helt fel makeup-pensel.. Blir nästa inköp då jag åker till vasa! ;p
Men men, nu ska jag iallafall ta bort gammalt nagellack och fixa om det.
Sen ska jag gå ut en sväng och städa i "lusthuset", hehe. Vi hörs senare! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0