En dag kvar.

Dagens outfit och några fula bilder på mig XD haha :p
Jaja men vaknade för typ en timme sedan, hoppade i duschen, sminkade mig och lite sånt.
Sitter och är hungrig nu så funderar på att ta en macka och dricka persiko-iste <3
Idag blir det att städa, fixa små saker och skit, det sista inför studentfesten alltså ^^
Klockan 5 ska vi på någon övning inför studenten o.o Så får se hur det går då!
Måste komma ihåg att ta med studentmössan, någon hink för blommorna och skorna.
(Bara så jag får öva med dem så jag inte snubblar eller något imorgon, haha)
Men men, ska börja på och fixa nu så det blir gjort någon gång! Pusshej <3

Btw, IMORGON FÅR JAG STUDENTEN, teehee! :D <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv;

hihi ;>

2011-06-03 @ 11:24:56
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0