Ehehheh xd

Tjena tjena! Rätt värdelösa bilder men det gör ingenting. Dem får duga ;p
Har iallafall på mig ett vitt linne från h&m och den nya kjolen från monki (något inlägg under).
Va ju som sagt till syrran idag en sväng. Där va Jessica och Maya också och hälsa på.
Så satt där en bra stund och sen åkte jag och handla ingredienser till sushin.
Träffade också på världens bästa Daniela och Mats :) <3 Mycket trevligt!
Sen åkte jag hem och nu har jag bara suttit och chillat med min SOLO tidning som Mats
va så snäll och plockade ner från högsta hyllan i affären åt mig. Fan då man ska va så kort >.>
Mja mja, men ska iallafall lägga sushi riset att koka nu och sen städa bort lite saker.
Vi hörs senare! Pusspuss <3

Fick btw en anonym fråga som jag svarar på här:
Nej, jag har ingen pojkvän och jag har sökt till socionom, klasslärare och speciallärare! :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

:)<3

haha aaws matsin :D

2011-06-21 @ 18:24:16
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0