Editing ~

Har kommit fram till att det faktiskt är rätt kul att redigera bilder XD
Göra en helt vanlig bild till (nästan) något helt annat. Ge bilden en annan känsla.
Som t.ex. första bilden för mig är varm och mjuk, lite sådär kärlekig XD haha.
Medan andra bilden för mig visar en mer kall sida, en hårdare och isolerad typ ^^
Tycker det är skojj att leka med färger och exponeringar och allt sånt!
Bilder blir alltid mer intressanta då! Och det är ju det som är meningen, eller hur?

(btw vad tycker ni om min fake näspiercing på andra bilden? haha.)
Och har ni inte sett det så har jag bytt smycket i läppen till en silver kula istället för rosa.
Men funderar på att byta tillbaka.. Vi får se imorgon om jag byter eller inte xD haha.

Kommentarer
Postat av: Fish Petra

Näsringen väcker gammal minnen! Jag hade en fejk när jag gick i skolan... när jag va liten var det inte så vanligt med piercings och jag fick absolute inte ta hål i näsan. Örat på sin höjd. Låter som att jag är ap gammal, men det är jag ju inte :P

2011-06-25 @ 11:39:44
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0