Back -

Tjena tjena! Länge sen sist typ? Haha ;p
Kom hem från Sverige runt klockan 12 igår. Saknar Sverige. Vill tillbaka (typ nu!).
Hade annars riktigt skojj. Bröllopet va jätte fint, efterfesten va jätte trevlig (träffade massa
nya trevliga personer!) & shoppingen va skit kul även om jag bara hade 2 timmar på mig typ.
Det ända som va tråkigt va hur kort tid vi var där. Skulle jag fått välja skulle vi varit där en vecka.
Minst. Hoppas bara jag kommer in i någon skola i Sverige. Vill dit igen å va där länge! D:

Fick annars en fråga vad för någon slags Mac jag har. Jag har en Macbook pro 13,3'' :)
2,3 GHz Dual-Core Intel Core i5-processor, 320GB hårddisk.. Mycket bra dator!
Något mer du undrar är det bara att fråga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0