Helgen ^^

Sötgrisin <3
Har ju som sagt jobbat hela helgen. Först på fredag från 15-03. Sedan på lördag från 10-16.
Sedan på lördags kvällen åkte vi ut och festa lite. Mycket trevligt ^^
Träffade mycket trevligt folk och fick mycket trevliga kommentarer om mitt hår :3
Just nu sitter jag bara hos syrran och Mattias och kollar film. Har fortfarande inget internet
hemma, vilket jag tycker är sjukt konstigt.. Dåligt av sonera att inte lägga på det >.<
Får bara hoppas det fungerar imorgon. Men men.
Ska fortsätta kolla en till film nu, Horsemen tror jag den hette. Kollade på Toothfairy innan.
Den va faktiskt rätt bra, fick mig några skratt iallafall xD
(Förlåt för ett ganska osammanhängande inlägg XD) Hörs senare, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0