blabla

Gamla bilder. Orkade inte ta nya, för jag känner mig så sliten. Fråga inte varför.
För det vet jag inte XD Men annars så har jag inte gjort så mycket idag.
Typ kollat Pretty Little Liars. Är på säsong 2 nu ^_^ Har 3 episoder kvar tills jag kollat
alla som sänts i tv. Så då blir det bara att vänta tills mer episoder sänds..
Så då har jag True Blood och Drop dead diva som släpps på måndagar
och sedan Pretty Little liars som släpps på tisdagar/onsdagar ^_^
-
Men men. Fick annars ett mail om att jag skulle få komma och kolla på en lägenhet i Helsingfors.
Så det skulle va på torsdag halv 5. Så får se om jag får någon med mig så jag får kolla på den.
Den ligger typ 2km från skolan jag ska börja på i höst så det är ju sjukt bra ^_^
Om jag minns rätt va den 28 kvadratmeter och hyran gick på 620€ + 15€ för vatten
och sedan ska det betalas för elen och någon hemförsäkring också..
Så den är sjukt dyr för att va bara 28 kvadratmeter.. Men den är ju i Helsingfors..
Så vi får se hur jag gör.. Om jag åker ner och kollar på den eller söker en annan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: janå du har ju tur som har hitta nain i alla fall. Finns väl fläijr som it ens har na sorts. Tyvärr je väl no hede 600+€ normalpris fö en etta i Hesa. It na man kan jier na åt :P om it man sku a allsmäktig kon påverk bostadsbrisen fast va je oddsin fö he ^^

2011-07-20 @ 17:15:41
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0