HP ~

(Ignorera att näspiercingen blöder lite fortfarande på bilden o.o Och att jag ser ut som skräp.)
Chacha! Kom nyss hem från Vasa :) Eller det börjar väl bli en halvtimme sedan.
Det va iallafall riktigt skojj. Först gick vi och köpte biljetterna till bion. Sen gick vi i några
affärer, köpte bara några örhängen från Glitter. *stolt* Köpte även lite godis, chips och dricka.
Men det va ju till bion ;p Halv 7 börja iallafall bion, va ju på sista Harry Potter filmen.
Den va riktigt bra! Jag som är en liten Harry Potter nörd ;p Har sett alla filmer flera gånger xD
Så det är lite sorligt att det va sista filmen.. Men iallafall, jag älskar alla filmerna.
Men jag måste erkänna, de två sista Harry Potter filmerna har varit de bästa <3

Fick annars en kommentar vart jag köpte min Samsung Galaxy S 2, köpte den via Cdon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0