Seglördag ^^

Kollade nyss klart på Donnie Darko. Helt okej film, lite läskig faktiskt. Kaninen i den är
som tagen ur en mardröm. Sjukt läskig är den :( Men annars va den bra, lite mindfuck bara.
Förutom att kolla på film har jag druckit en cider, spelat guitar hero och ätit popcorn och godis.
Just nu sitter jag bara och funderar över livet. Är på lite smygdåligt humör också.
Vet inte varför? Kanske jag längtar att få skaffa en till piercing/tatuering för mycket.
Abstinensbesvär? Haha ^^ Borde få mina piercingar som jag beställde i början av veckan
om några dagar. Typ på måndag eller tisdag. I värsta fall på onsdag D:
Men det borde fixa mitt humör! Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar piercingar.
Men men. Ska lyssna på lite musik nu och bara chilla. Vi hörs senare! Ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

what's on your mind pumpkin? :(<3 ja finns no schenn fö ti få de på betär humör ifall du vill :)

btw sku du vill kom å häls på na i nästa vik? ja saknar de :D<3

2011-07-10 @ 00:15:37
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0