*rubrik*

Bild från i fredags ^^¨
Har inte orkat uppdatera förräns nu. Kom hem runt halv 4 idag tror jag.
Sov hos Daniela inatt xD fel buss -> efterfest -> crasha hos Daniela och Mats ^^¨
Men det va skojj. Kokade makaroner halv 4 på natten, hade trevligt med lite random folk
och myste med en söt dalmatin. Måste ju säga att Rolandz va rätt coola dem med.
Robert Gustavsson är ju lätt en av de bästa komikerna så ^^¨ Dessutom va det skojj att
dansa i discot, träffa massa folk och käka supergott pommesfrites innan vi hoppade på bussen.
Och nu hoppas jag att ni förlåter mig för ett väldigt förvirrande inlägg XD
Jag kollar på tv på samma gång så jag är inte direkt koncentrerad.. ;P Men nu ska jag försöka
leta efter något att äta. Vi hörs någon gång! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0