O hai ! ^^¨

Har varit ut på en del ärenden. Har bland annat kopierat några papper, hämtat ett papper,
skickat två brev och tagit ut pengar. Köpte även ett paket juice om nån ville veta det XD
Syrran och Mattias kommer ju hem ikväll så jag åker antagligen hem då också.
Imorgon händer det mycket. Först blir det att åka och handla massa mat.
Hoppas på att mina skor och mitt nya bankkort har kommit, hämta det om dem har kommit.
Sen hem och sy upp en klänning. Efter det fixa allt i ordning tills kvällen.
På kvällen ska min familj och några andra personer göra mat i italiensk-siciliensk anda ;p
Mamma har gjort recepten och så ska vi "lotta ut" vem som ska jobba med vem och då
fixa ett av recepten tillsammans. Då all mat är klar så sätter vi oss alla ned vid ett runt
bord, som man kan snurra den övre delen på, och äter allt gott! :] Mycket skojj är det.
Dessutom blir det ju förståss lite alkohol till matlagningen och ätandet, haha xD
Men iallafall, jag ser fram emot det. Det ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

låter nice :) händer denna torsdag?

2011-07-28 @ 14:33:32
URL: http://guevacci.se
Postat av: Daniela

åååh va ni jier roliga saker ilag!! vafö kan it min familj va lika intressant xD haha

2011-07-28 @ 23:49:55
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0