Let it be ~

(Ser ni tvn och Band Hero trummorna i bakgrunden? Jag äger på det. Fast på gitarr..
Och på medium.. Hihi! Fast jag kan faktiskt spela på trummorna också!)
Damn va jag diggar Beatles tishan jag köpte idag. Fast jag sydde om den nyss.
Ska sy om HIM tishan i morgon tänkte jag :D Ser fram emot det! Fast jag ska försöka att
få den mer att se ut som ett vanligt linne och inte ett sånt jag sydde ovanför ;p
Men vi får se hur det går.. Tror jag ska ha morsan att hjälpa mig, haha ^^
Men nu ska jag chilla med Fanta, Chips och Pretty Little Liars! Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Azra

Jo, ja hadd ju bare räin tur tenn tidigan tå ja fie hande i Tölö. :) Men som sagt! Å sedan tå du lagar de medlem i Vasa Nation kan du sök via täjj å :) He bruk dock va jäkligt langa köer ti studentbostädren, men man kan allti försök :)



Annars, så har no Arcada partnerskolor i Sverige, så tiit kan man allti nog far på utbyte! :) Ja e tutor ja annors o, så om e je na du vill vet så je e fritt fram ti fråg :D

2011-07-17 @ 22:07:31
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0