Hesa ^^

Fan va man lyckas se sliten ut på alla bilder ^^
Har annars bestämt mig nu att det blir Helsingfors till hösten. Ska börja på Arcada och gå på
socionom linjen där. Men ska se om det går att ta ett år i Sverige ^^ Som utbytesstudent
eller något liknande. Borde ju gå på något sätt tror jag.. Aja men ska iallafall skicka alla
papper imorgon. Har även sökt studentlägenhet i Helsingfors, så ska skicka in några papper
dit också. Så vi får se vad detta blir till ^^ Ska bli trevligt iallafall, bara jag får den lägenheten
jag vill ha. Det skulle va riktigt riktigt bra ^.^ Men men.. Nu ska jag dra på loppis! Hörs sen <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

vart va tu på loppis? ;o :D

2011-07-16 @ 13:38:35
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/
Postat av: Azra

Whie, vi ses på Arcada i hyöst tå!

Om du ha sökt via Majstranden ska du itt hoppas på alltfö mytchy, he kan va jääklit svårt ti få tierifrån :/ Koll runt lite på privata marknaden o fö säkerhäits skull. Typ oikotie.fi elå shsweb.fi (på annonser).



Som ett tips :)

2011-07-16 @ 23:30:51
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0