Bröd + MIB ^^

Ssssssötgris <3 Finaste å knäppaste lilla skrutt som finns ^-^
-
Annars fick jag för mig att baka bröd för en stund sedan. Så nu väntar jag på att det ska jäsa klart
så jag får stoppa det i ugnen ^^ Gjode ett bröd som jag aldrig gjort innan.
Jag bakar typ aldrig bröd.. Men ja gjorde iallafall sesamsnurror. Kan visa bild senare om dem
blev bra XD Och blir dem goda kan jag också dela med mig av receptet, haha ^^
Då dem är klara tänkte jag iallafall avnjuta (eller testsmaka) en eller två och kolla på
Men in black ^_^ Har inte sett den på 100 år typ, så det ska bli skojj!

Kommentarer
Postat av: MADDES

så fin katt!

2011-07-25 @ 20:12:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Sv: awesome! har ej direkt planerat något, tar dagen som kommer :) väntar forttfarande på min sena lön ska komma. Hur mår du idag annars?:) kram

2011-07-26 @ 11:22:50
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0