About me ~

Dag 1 - om mig. Jonna heter jag som driver denna lilla blogg. Jag bor i en liten håla
i Finland som heter Närpes. Längtar att flytta här ifrån, jag trivs bättre i större städer.
Jag är 18 år, går sista året i gymnasiet och blir då som sagt student till sommaren.
(Förhoppningsvis). Min familj består av mamma, pappa, en syster och några katter.
(Berättar mer som dem imorgon!). Jag är dessutom minstingen i familjen.

Under min uppväxt har jag blivit kallad "fet", har blivit klassad som "anorektiker"
och varit rätt nedstämd större delen av högstadiet. Dock ändrades det då jag träffa André,
som va min första på riktigt riktigt stora kärlek. Vi va tillsammans i 2½ år, underbara år.
Just nu är jag singel och försöker leva livet som jag vill, även om det inte alltid lyckas.
Men huvudsaken är ju att jag är glad ändå! ;)

Jag är annars en väldigt "egen" person. Jag vågar och gör det jag vill och står för det.
Jag har t.ex. haft mitt hår rosa, jag har piercingar och 2 tatueringar och fler kommer.
Dock är jag ganska blyg då det kommer till nya människor, men det går över efter ett tag.
Jag älskar annars nöjesfält och jag åker nästan alla banor som finns ;p
Något jag däremot inte skulle våga göra är att hoppa fallskärm eller bungyjump. Usch.

Jag älskar skor. Christian Louboutin är min favorit sko-designer <3
En tjej kan inte ha för många skor ;) haha! Älskar även att shoppa kläder.
Speciellt klänningar och jeans. Cheap monday är märket på alla mina favorit byxor ;p
De sitter som en smäck och är sjukt snygga! Och speciellt dyra är de inte heller.

Det jag gillar mest med mig själv är att jag står för den jag är. Jag vill inte ändra på mig,
speciellt inte för någon annan än min egen skull. Jag vill vara mig själv, vara unik,
för alla andra finns ju redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0