Silly me .

Okej. Jag kan inte va seriös på bild. Det går inte XD haha.
Så på morgonbilderna jag publicerar på mig själv, får ni se mitt rätta jag.
En knäpp liten filur ;p haha. Hoppas ni inte blir avskräckta bara :D hahaha.

Men som sagt. Idag har jag skola, no surprise there. Har 2x Psykologi, 3xHåltimme och
sen efter det 2x Biologi. Där jag har förhör. Får se hur det går.... På håltimmen borde jag,
måste jag, få matten gjord. Och läsa det viktigaste i biologi så jag minns det..
Mitt minne är verkligen inget att lita på om man säger så :p Minne som en guldfisk typ..
Men men! Vi hörs iallafall senare! Ha det så underbart <3 Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hehe oki, igår var det min matdag så lagade en jätte god spaghetti&köttfärs till familjen sedan pluggade också (: lagar du mat hemma? ;)

2011-01-27 @ 13:42:50
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0