Ny design! ~

Nu har jag knåpat och fixat klart med designen! :3 Tryck F5 om ni inte ser den!
Vad tycker ni? Själv tycker jag att den blev riktigt bra! Mycket bra omväxling.
Har haft så sjukt nog av den andra designen som jag haft hur länge som helst.
nytt år - ny design ;) Får se hur länge det tar innan jag ändrar något mer..?

Har annars hunnit vara på årets första sånglektion också! Det gick riktigt bra,
om man tänker på att jag inte har sjungit på nästan hela lovet ;o haha.
Och imorgon är det dags för årets första skoldag! Börjar 11:45.
Ska bli rätt skönt att få någon rutin på vardagen igen. Även om jag älskar att va ledig..
Men det är snart helg igen! Haha :D Och vi abiturienter slutar ju skolan i februari ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0